Koninginnedag/Queensday


Gisteren waren we voor de zoveelste keer op de vrije markt en dat was een grote succes, naast handgemaakte artikelen  was ook oude spullen en zooi van ons schuur te verkopen.(die ik niet meer kan recyclen). moet wel zeggen de jaren daarvoor kwamen we met twee of vier keer meer met spullen thuis meegenomen van de vrijemarkt, maar deze keer had ik me ingehouden.Hier een aantal  schatten van vrije markt die ik thuis had mee genomen, de kleine stoeltje en de laden kastje kon ik echt niet laten, natuurlijk voor de kleine meid, die is super blij mee!

***

Yesterday we were for the umpteenth time on the open market and that was a big success, in addition to sold handmade items was there also old stuff and sell stuff in our barn. (Which I can not recycle). must say the years before we came up with two or four times more at home with stuff taken from the free / flea market, but this time I had been withheld. Here are some treasures of free market at home that I had taken along, the little chair and chest of drawers I just could not resist, of course, the little girl who is super happy!

Image

Image

Ben nog aan het bedenken de stoel een andere look te geven,wat denk je?

Cute thoughts

