DIY & My(almost) New BABY


Het was een paar dagen geleden heb ik e-mails ontvangen van wanneer het gerecycleerde onderzetters  en armbanden online zou zetten Ik zal mijn best doen om zet ze eind van de dag online. Ik maakte heel veel dingen deze dagen dus dit een jurk  die ik maakte  voor mijn kleine meisje, van de jaren 1969 MARION patroon, leuk he? Het was een tijdje geleden, maar ik wil  dit toch laten zien en natuurlijk het resultaat. Ik ben helemaal geobsedeerd door patronen uit het verleden, en ik verzamel ze allemaal, komende dagen zal ik laten zien wat ik allemaal van mijn collecties heb verzameld, zeer binnenkort dus …

Ik was een tijdje geleden op zoek naar een overlockmachine lockmachine dus ik kan zeggen dat ik er een gevonden op internet op Marktplaats (eBay) en wat denk je voor maar € 47 lucky me, de vrouw heeft gehad voor 1 jaartje  ze had het gekregen voor haar verjaardag , dus komende dagen kan ik naaien, lockmachine mijn kleren en voor mijn dochter en familie met een meer professionele afwerking, dus ik ben heel erg blij …. misschien in de toekomst zal ik er een kopen zoals deze:

It was a few days ago, I receive emails of when the recycled coasters and bracelets are online I will do my best to put them end of the day online. I was making stuff these days so this a dress I make for my little girl, from a 1969 MARION pattern isn”t it amazing? it was a while ago, but I want to show you the outcome. I am completely obsessed with patterns from the past, and I also collect them, coming days I will show you what I all have from my collections, so stay tuned…

I was looking a while ago for a overlock serger so I can tell you I found one on internet on Marktplaats(Ebay) and guess what for only €47 lucky me, the woman has had it for 1 year she has have it for her birthday, so coming days I can sew, serger my clothes and for my daughter and family with a more proffesional finish, so I am very very happy…. maybe in the future I will buy one like this one:

JanomeJanome 8002D Serger or this one Brother 1034D Mechanical Sewing Machine

Brother


My(almost) New BABY

My sewing machine & My CraftCorner

 

Dress using vintage pattern:Marion 1969

Nu maar snel aan de slag nog veel te doen, tot snel weer…

Let’s get started still much to do,  soon more posts again …

Cute thoughts

