I am Back!!!


Hallo lieve bloglezers,

Jullie hebben al een poosje niets van mij gehoord, terwijl ik wel had beloofd te blijven bloggen. Maar de tijd is de afgelopen maanden  zo snel gegaan dat ik er serieus niet aan toegekomen ben, er is een hoop gebeurd soms denk ik nog dat al vijf maanden geleden was, wauw!!!

Ik heb een parttime baan gevonden, waar we veel onregelmatige tijden draaien, waardoor we niet zoveel tijd met ons blog en webwinkel kan besteden. en ook een opleiding erbij. nu wat rustige periode gaan we meer tijd in ons blog en shop steken, beloofd!!!

Maar ben terug met goed nieuws, en proberen al vanaf nu minimaal drie keer per week te bloggen.

Per 20e van ieder maand zou nieuwe producten geplaatst worden in ons shop.

Zoals per 20 augustus deze handgebreide sjaals:

 

You have already heard from me for a while, even though I had promised to continue blogging. But time in recent months so quickly that I’m seriously not gotten, there’s a lot happening sometimes I still think that was five months ago, wow!!

I found a part time job, we run many irregular times, so we can spend. So much time with our blog and shop and also training there. Now some quiet period we have more time in our blog and shop stabbing, promise!!

But’m back with good news, and attempt to blog from now. Least three times a week

At the 20th of each month would be new products placed in our shop.

As of August 20, this hand knitted scarves:

 

 

Until then!!!

 

Cute thoughts

